Aktiviteter

Välkommen på våra träffar och aktiviteter under våren såsom caféträff, modevisningar mm. Väl mött!

Datumsatta aktiviteter

Sminkkurs9 februari

Sminkkurs

Har du drabbats av håravfall pga cytostatikabehandling?

Torsdag 9 februari 2023, 11:00 - 12:30
Årsmöte14 februari

Årsmöte

Årsmöte 14 februari

Tisdag 14 februari 2023, 18:00
Föreläsning om lymfsystemet27 februari

Föreläsning om lymfsystemet

Lymfan, andningen och livet – en workshop Måndagen den 27 febr kl 18.00 i vår lokal, Högsbyvägen 3B, Växjö (Räppe) Lär Dig ta hand om Ditt lymfsystem på bästa sätt. Genom andningsteknik, mjuka rörelser och egenmassage kommer Du lära Dig att stimulera ditt lymfsystem. Föreläsare Kajsa Henningsson, yogalärare och massageterapeaut på Rikshälsa i Växjö, se mer på www.rikshälsa.se Vi avslutar med gemensam fika och frågestund Biljettpris: 100 kr för medlemmar och 150 kr för övriga. Anmälan genom att betala till bg 5778-0017 eller swish 123 082 66 36, skriv Ditt namn + Kajsa i meddelandet. Senast 20/2

Måndag 27 februari 2023, 18:00
Modevisning i Växjö8 mars

Modevisning i Växjö

Onsdagen den 8 mars 18.00 ställer vi till med modevisning. Vi börjar med en tallrik med små tilltugg och ett glas cider. Därefter presenteras vårens nyheter av Rågårds, Inunder, Irfa, Thomsen, Muhrs, Skostället och Zizzi. Lokal: Kvarnhagskällaren, Kvarnvägen, Växjö, biljettpris: 150 kr. Bindande anmälan till vår mail senast den 1 mars. Betala via bankgiro 5778-0017 eller swish 123 082 66 36 (skriv Mode och ditt namn)

Onsdag 8 mars 2023, 18:00
Modevisning i Ljungby13 april

Modevisning i Ljungby

Torsdag 13/4 blir det modevisning på Åsikten i Ljungby. Vårens nyheter presenteras av Feminette, Carpe Diem, Lime, Eurosko och Paparazzi. Det kostar 50 kr och då ingår kaffe och fralla. Anmälan till Eva Tvede senast 7/4. Betala vi swish 123 082 66 36 eller bg 5778-0017, skriv ditt namn + Ljungby i meddelandet.

Torsdag 13 april 2023, 18:00